12 febr

De laatste dag is aangebroken en wederom hebben wij besloten er een relaxdag van te maken.
Wij beginnen maar weer met een zonsopgang, gevolgd door een heerlijk ontbijt.

Na het ontbijt hebben we de koffers gepakt en hebben we heerlijk een frisse duik in
De nog altijd heerlijke zee genomen.
Een eindeloze watervlakte. die nagenoeg compleet leeg is en dat is echt ongekend.

Ook het zwembad kwam nog een keer aan de beurt en de lunch was ook weer een culinair hoogstandje.

Tot besluit nog even in een ander bad gedobberd en daarna gegeten in een Italiaans restaurant,

Om stipt 2000 uur stond de bus voor de deur en nadat we ons in de bus hadden geplaatst, moesten we in Cha-am de andere leden van de groep ophalen.
De bus bleek een wel zeer oud vehikel te zijn, het kraakte en piepte en was technisch gezien niet helemaal in orde.
Geen enkele meter werkte en ook wist de chauffeur de weg niet want er werd een Tom Tom bijgehaald en dat was nog niet eenvoudig want er waren een heleboel straten afgesloten.
We hadden hierdoor toch wel wat tijd verloren en het leek wel of er de een of andere duivel de plaats had ingenomen van de chauffeur.
Als een soort kamikaze piloot racete wij richting Bangkok en om 23.15 uur waren we weer op het vliegveld van Bangkok,om om half drie in de ochtend te vertrekken.
De vlucht vertrok 10 minuten te laat maar verliep verder zonder problemen.
De maaltijd werd kort na vertrek gerealiseerd en bestond uit kip of vis met rijst uiteraard en het was prima te eten.
Daarna ging het licht uit en bijna iedereen deed een poging om te slapen.
Helaas wil ik dat maar niet onder de knie krijgen en Paula was ver weg.
Vanochtend zijn wij om 9.10 uur geland en werden we door Patrick opgehaald en bij deze wil ik onze hele supporters fanclub en iedereen die aandacht aan onze blog heeft besteed,heel erg bedanken voor de support en op naar de volgend blog zou ik zeggen.
Jaap nog bedankt voor de oplettendheid,want we willen nog wel eens met de data knoeien tijdens onze vakantie.

Chantal zei

Goed om te horen dat jullie goed thuis gekomen zijn.
Heb je nu ook een jetlag als je van de "andere" kant komt?

De laatste dag zag er ook helemaal niet verkeerd uit.

Groetjes Chantal

Jaap zei

Hoi hoi,

Leuk de laatste dag ook nog even te hebben kunnen lezen. Jullie hebben lekker genoten van water water en nog eens water. Maar eigenlijk toch vooral warmte.

Heerlijk hoor. Lekker dat de vlucht goed was en natuurlijk ben ik graag de oplettende lezer ;)

Bedankt voor het laten meegenieten (al was het hier een heeeeeeeel stuk kouder ;))