11 febr

Vandaag is het dus er van gekomen,een relaxdag en wat helemaal mooi is,het is ons ook nog gelukt.
Als eerste toch maar weer vroeg op,omdat het een fascinerend gezicht blijft om de zon uit de zee op te zien komen.
Helaas was het een beetje bewolkt en kwam de zon ietwat te hoog te voorschijn maar hebben we toch nog wat leuke plaatjes gescoord.
Daarna toch nog maar even naar bed en om een uur of negen aan het ontbijt.
Het is enorm wat ze hier allemaal te eten hebben op de vroege morgen en ook de hele ambiance doet denken aan een soort sprookje in wonderland.
Roel en Suze bedankt voor deze tip, het is inderdaad geweldig.
Ook de zee is lekker gevuld met warm water en het was aangenaam verpozen.
Tussen de middag hebben wij van een heerlijke lunch genoten.

Als variatie op de zee is er natuurlijk het enorme zwembad en omdat het er super rustig was hebben de meiden zich prima vermaakt met het lezen van een boek.
Ook is er een spa op het complex en met een heerlijk zwembad erbij en morgen gaan we wederom relaxen.

8 opmerkingen:

Bianca zei

Jeetje wat een schitterende sfeerplaatjes!! Heerlijk om te relaxen in zo'n prachtige omgeving, wauw!
Jullie hebben dat overigens wel verdiend na zo'n mooie, maar vermoeiende reis. Wat een hoop indrukken hebben jullie opgedaan. Ik hoop dat de terugreis voorspoedig verloopt.

Dikke knuffel,
Bianca

P.S. Gefeliciteerd met Patrick!

Chantal zei

Ik ben trots op jullie. Dit keer een echte relaxdag en wat ziet dat er goed uit zeg!
Fijn dat jullie zo genoten hebben van de vakantie.
Het zijn echt geweldige foto's geworden en ik kan niet wachten tot de boeken (want ik ga ervan ut dat het niet in eentje lukt) weer klaar zijn.

Succes met de terugreis en gefeliciteerd met Patrick.

Groetjes Chantal

Elly zei

Wat een mooie afsluiting van jullie reis. Dat resort is echt schitterend.
Ik wens jullie een hele goede terugreis en bedankt voor het mogen meelezen van jullie belevenissen.

Groetjes,
Elly

Anoniem zei

Wow,

Wat een prachtige foto's hebben jullie gemaakt. Ze kunnen zo in de American Express Reisgids.

Wat een prachtige eindlocatie. Jullie konden heerlijk in weelde uitrusten van de geweldige reis, waarin jullie superveel mee hebben gemaakt.

Ik wens jullie een fijne terugreis.

Tot gauw weer!

xxx
Jer

Jaap zei

Hoi hoi,

Ha ha het is weel 11 februari ;)

Wat een schiterend resort hoor en dat satetje ziet er heerlijk uit mmmmmmm.

Wat is het genieten daar zeg. Ik denk dat ik best een paar dagen daar zou kunnen verblijven. Heerlijk zwembad en die foto's met die tafel, is dat vanuit jullie huisje. Super als dat zo is!!!!

De terugreis is goed verlopen heb ik al gelezen dus hopelijk is het aanpassen aan de lagere temperaturen hier (ook al valt het nu mee) makkelijk. De mooie stranden en het resort ach.....

Bedankt voor het laten meegenieten. Ik vond het een heerlijk verslag om mee te lezen!!

Groetjes,

Jaap

Anoniem zei

Wat een prachtig resort was dat!
De foto's van de zonsopgang zijn geweldig, en och jullie waren toch al gewend om vroeg op te staan;)

Heerlijk om in dit resort nog even een paar dagen te relaxen. Ik ben benieuwd of het hier in de zomer ook zo rustig is.

Ik vond het erg leuk om jullie te volgen in Thailand.

groetjes, Marlous

Anoniem zei

Ik heb de laatste dagen net ook bijgelezen en er weer van genoten! De foto's zijn schitterend, helemaal van de zonsopgang!

Welkom thuis en hopelijk blijft de jetlag weg! Bedankt voor het mogen meegnieten en tot snel.

Sonja
xxx

paula en jos zei

wow nice pictures
Ursula